معروف بالی وڈ شخصیت واجد خان کورونا کا شکار ہو کر انتقال کر گئے

روزنامہ خبریں  |  Jun 01, 2020

میوزک کمپوزر واجد خان کا انتقال 42 سال کی عمر میں ہوا،بالی وڈ شوبز انڈسٹری سوگوار ہو گئینئی دہلی (ویب ڈیسک) بالی وڈ کے معروف میوزک کمپوزر واجد خان کورونا وائرس کا شکار ہو کر انتقال کر گئے ہیں۔تفصیلات کے مطابق بالی ووڈ کی مقبول موسیقار جوڑی ساجد واجد کے رکن واجد علی خان بمبئی میں انتقال کرگئے ہیں۔بھارتی میڈیا کے مطابق بالی وڈ کے میوزک کمپوزر واجد علی خان طویل عرصے سے گردے کے مرض میں بھی مبتلا تھے۔واجد خان کے انتقال کی تصدیق میوزک کمپوزر سلیم مرچنٹ نے بھی کی۔اور کہاں کی کچھ دنوں سے وہ اسپتال میں زیر علاج تھے جہاں ان کی طبیعت زیادہ بھی پڑ گئی۔انہوں نے مزید کہا کہ واجد کی طبیعت زیادہ خراب ہونے کی وجہ سے پچھلے چار دنوں سے وہ وینٹی لیٹر پر تھے۔واجد خان معروف طبلہ نواز استاد شرافت علی خان کے بیٹے تھے جبکہ واجد خان اور ان کے بھائی ساجد خان کا میوزک گروپ ساجد واجد کے نام سے مشہور تھا۔

میوزک کمپوزر واجد خان نے سلمان خان پر فلمائے گئے دو گانوں کی موسیقی بھی ترتیب دی تھی جبکہ انھوں نے سلمان خان کے ساتھ فلم دبنگ، ایک تھا ٹائیگر اور ایکٹ میں کام بھی کیا تھا۔واجد خان کے انتقال پر بالی وڈ انڈسٹری سوگ میں ڈوب گئی ہے۔کئی فلمسٹارز نے واجد خان کے انتقال پر افسوس کا اظہار کیا ہے۔اداکارہ پرنتی چوپڑا نے انہیں بہترین شخص قرار دیتے ہوئے کہا کہ وہ ہمیشہ یاد رہیں گے۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More