خاتون سے پرس چھیننے کامقدمہ درج، ٹیکنالوجی سے ملزم کی ٹریسنگ جاری

ہم نیوز  |  Jun 25, 2021

راولپنڈی کے علاقے ڈھوک چوہدریاں میں پرس چھیننے کے دوران خاتون کے گر کر زخمی ہوگئی تھی جس کا مقدمہ اس کے بھائی کی مدعیت میں درج کرلیا گیا ہے۔

مدعی نے مؤقف اپنایا کہ میری بہن ٹیچنگ کے کیے اسکول جارہی تھی۔ راستے میں موٹرسائیکل سوار نے بیگ چھیننے کی کوشش کی۔ ملزم بیگ چھین کر بھاگ گیا جس میں شناختی کارڈ، 2ہزار روپے اور ضروری کاغذات تھے۔

درخواست میں اپیل کی گئی ہے کہ ملزم کے خلاف قانونی کارروائی کی جائے۔ ذرائع ہم نیوز کے مطابق ایف آئی آر میں خاتون کے گرنے اور زخمی ہونے کا ذکر نہیں ہے۔

خیال رہے کہ مذکورہ واردت کا معاملہ ہم نیوز نے متعلقہ حکام کےساتھ اٹھایا تھا۔ راولپنڈی کے تھانہ ریس کورس کی حدود میں اسنیچنگ کی واردات کے دوران خاتون انتہائی برے طریقے سے گر گئی تھی۔

ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ موٹرسائیکل سوار ملزم نے راستے سے گزرتی خاتون کا پرس چھیننا۔ پرس چھیننے کے دوران خاتون زمین پر جاگری۔

خاتون کا موبائل فون اور دیگر اشیاء بھی زمین پر بکھر گئیں۔ موٹرسائیکل سوار پرس چھین کر فرار ہوگیا۔

ہم نیوز کی جانب سے معاملہ سامنے لانے کے بعد ایس پی پوٹھوہار نے ایس ایچ او ریس کورس کو ملزم جلد ٹریس کرکے گرفتار کرنے کا حکم دیا۔

متعلقہ ایس ایچ او نے بتایا کہ جدید ٹیکنالوجی اور دیگر شواہد کی روشنی میں ملزم کو ٹریس کیا جارہا ہے۔ ملزم کو جلد ٹریس کر کے قانون کے کٹہرے میں کھڑا کیا جائے گا۔

 

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More