نیب کا بڑا فیصلہ، اسپیشل سیل قائم اور اس میں کس کی تفتیش کی جائے گی؟ اہم خبر آگئی

سچ ٹی وی  |  Aug 07, 2020

چیئرمین جسٹس ریٹائرڈ جاوید اقبال کی ہدایت پر قومی احتساب بیورو میں وائٹ کالر کرائمز کی موثر تفتیش کے لیے سپیشل سیل کے قیام کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

ذرائع کے مطابق نیب کے سپیشل سیل میں تجربہ کار تفتیشی افسران، بینکار، چارٹرڈ اکاونٹنٹس اور انکم ٹیکس کے افسران شامل ہوں گے۔

سپیشل سیل وائٹ کالر کرائم کی تفتیش میں نیب افسران کی معاونت کرے گا۔ نیب کا سپیشل سیل معاونت کے لئے ایس ای سی پی، ایف بی آر، سٹیٹ بینک اور متعلقہ اداروں سے قانون کے مطابق رہنمائی کا مجاز ہوگا۔

دوسری جانب ایک خبر کے مطابق سینئر تجزیہ کارسلیم بخاری نے کہا ہے کہ عثمان بزدارکیخلاف کاروائی متوازن کرنے کیلئے کی جاسکتی ہے، نیب میں عثمان بزدار کی گردن تو پھنسے گی۔

دیکھنا یہ ہے نیب اسی پیشی پر ان کو گرفتارکرکے جیل بھیجتی ہے یا نہیں۔

انہوں نے کہا کہ نیب کی کاروائیوں کودو طریقے سے دیکھ سکتے ہیں کہ ایک یہ حکومت پر تنقید ہورہی تھی کہ نیب کو اپوزیشن کو سیاسی انتقام کا نشانہ بنانے کیلئے استعمال کیا جارہا ہے۔ نیب کو دونوں جانب ایک جیسا رویہ رکھنا چاہیے۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More