اسکول کھلنے پر جمائما پریشان

بول نیوز  |  Sep 17, 2020

وزیر اعظم عمران خان کی سابقہ اہلیہ جمائما گولڈ اسمتھ عالمی وبا کے باعث کئی ماہ سے بند اسکولز دوبارہ سے کھلنے پر کافی فکرمند ہو گئی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق جمائما نے سماجی را بطے کی و یب سائٹ ٹوئٹر پر ایک پیغا م جا ری کیا جس میں انھوں نے لکھا ہے کہ ہمیں ابھی بھی عالمی وبا کورونا وائرس کا خطرہ در پیش ہے۔

انھوں نے ٹوئٹ میں تفصیل لکھتے ہوئے بتا یا کہ برطانیہ میں لاک ڈاؤن کے بعد اسکول کھل گئے اور میں خود بہت سے بچوں کو جانتی ہوں جنھیں اسکول سے واپس گھر بھیج دیا گیا ہے کیونکہ انھیں نزلہ زکام جیسی علامات ظاہر ہورہی تھیں۔

Madness: so many children I know sent home from school to isolate for 2 weeks after being in contact with someone with possible Covid symptoms. Parents also forced to isolate and can’t work. No way of knowing if it’s only a cold, as no bloody tests available anywhere. DOOMED.

— Jemima Goldsmith (@Jemima_Khan) September 15, 2020

 جمائما نے بتا یا کہ علامات ظاہر ہونے پر بچوں کو دو ہفتے کے لیے قرنطینہ کرنے کا حکم بھی دیا گیا ہےاور ساتھ ہی اُن کے والدین کو بھی اُن سے الگ تھلگ رہنے کے لیے کہا گیا ہے۔

عمران خان کی سابقہ اہلیہ نے نہایت افسردگی کا اظہار کرتے ہوئے مزید بتا یا کہ چونکہ ہمارے پاس کوئی ٹیسٹنگ سہولت موجود نہیں ہے تو یہ جاننے کا کوئی طریقہ نہیں کہ وہ علامات کورونا وائرس کی ہیں یا پھر سردی کی وجہ سے نزلہ زکام ہورہا ہے۔

 

 

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More