پرفارمنس کے حوالے سے قومی کرکٹر آصف علی کا بیان

بول نیوز  |  Oct 27, 2021

گزشتہ روز نیوزی لینڈ کے  خلاف میچ میں اپنی بہترین کارکردگی دیکھانے والے قومی کرکٹر آصف علی  کا ویڈیو بیان سامنے آیا ہے جس میں انہوں نے اپنی کامیابی کا راز بتایا ہے۔

پاکستان کرکٹ بورڈ نے توئٹر پر ایک پیغام جاری کیا ہے جس میں آسف علی کا ویڈیو بیان شامل ہے۔

Last night’s star performer with the bat @AasifAli2018 reviews his innings and the guidance he received from @realshoaibmalik#WeHaveWeWill #T20WorldCup pic.twitter.com/ya6UfFOAqd

— Pakistan Cricket (@TheRealPCB) October 27, 2021

نیوزی لینڈ کے خلاف شاندار چھکوں سے فتح دلانے والے قومی کرکٹر آصف علی  نے بتایا ہے کہ ان کی کامیابی کا راز شعیب ملک ہیں جنہوں نے انہیں فیلڈ اور پریکٹس میں ان کا حوصلہ بڑھایا ۔

آصف علی کا کہنا تھا کہ  تمام اوورز دیکھ کے کھیل کے میدان میں اترا تھا اور پھر جب مجھے گیند لگی تو سوچ لیا کہ جیت کر ہی جانا ہے۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز نیوزی لینڈ کے خلاف میچ میں  آخری اوورز میں آصف علی کے 3 چھکوں اور شعیب ملک کی ذمہ دارانہ بیٹنگ کی بدولت پاکستان نے 135 رنز کا ہدف 19 ویں اوور میں 5 وکٹوں کے نقصان پر حاصل کرلیا تھا۔

Adsence 300X250
مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More