بالی وڈ اداکار سشانت سنگھ کے بعد ایک اور اداکار نے خودکشی کرلی

بول نیوز  |  Jul 10, 2020

بالی وڈ اداکار سشانت سنگھ کے بعد ایک اور بھارتی ٹی وی اداکار سشیل گوڑا نے مبینہ طور پر خودکشی کرلی ہے۔

تفصیلات کے مطابق بتیس سالہ ٹی وی اداکار اپنے آبائی شہر منڈیا میں فارم ہاؤس میں مردہ حالت میں پائے گئے۔

سشیل گوڑا کی موت کی وجہ تاحال سامنے نہیں آسکی تاہم پولیس نے مقدمہ درج کر کے تحقیقات کا آغاز کر دیا ہے۔

پولیس کا کہنا ہے کہ  شک ہے سشیل نے خود کشی اس وجہ سے کی ہو کہ جب سے لاک ڈاؤن شروع ہوا ہے ان کے پاس کرنے کے لیے کوئی کام نہیں تھا جبکہ سشیل گوڑا کی فلم کچھ عرصے میں ریلیز ہونے والی ہے ۔

پولیس کا مزید کہنا ہے کہ اداکار سشیل گوڑا  اداکار ہونے کے ساتھ ساتھ فٹنس ٹرینر بھی تھے اور انہوں نے ڈرامہ سیریل انت پورہ میں بھی کام کیا تھا۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز 34 سالہ اداکار سشانت سنگھ راجپوت نے خودکشی کرلی تھی۔

سشانت کی موت کے حوالے سے ان کے دوستوں کا کہنا تھا کہ سشانت سنگھ 14 جون کی صبح 10 بجے نیند سے اٹھے اور جوس بناکر پیا اور پھر واپس اپنے کمرے میں چلے گئے اور دروازہ بند کرلیا۔

سوشانت سنگھ کی موت میں سلمان خان کا ہاتھ؟

اداکار کے دوستوں نے یہ بھی بتایا کہ اداکار نیند سے جاگنے کے بعد سے خاموش خاموش تھے۔

دوسری جانب اداکار نے ’رابطہ‘ اور ’کیدرناتھ‘، ’پی کے‘، ’ایم ایس دھونی‘، جیسی مشہور فلموں میں اپنی صلاحیتوں کے جوہر دکھائے۔

واضح رہے کہ بھارتی اداکار کی موت ایسے وقت میں ہوئی جب ایک ہفتے قبل سشانت کے سابق مینیجر دِشا سیلیان نے ممبئی میں ہی 14 منزلہ عمارت سے کود کر خودکشی کی تھی۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More