نئی ٹیکنالوجی، قوت سماعت سے محروم افراد کیلئے خوشخبری

ہم نیوز  |  Dec 01, 2022

قوت سماعت سے محروم افراد اب موسیقی سن سکیں گے۔ نئی ٹیکنالوجی قوت سماعت سے محروم افراد کے لیے کارآمد ثابت ہو گی۔

غیر ملکی خبر رساں ایجنسی کے مطابق قوت سماعت سے محروم افراد اب نئی ٹیکنالوجی کے ذریعے موسیقی سن سکیں گے۔ سائنسدانوں نے ایک ایسا الگورتھم ڈیزائن کیا ہے جو مونوفونک موسیقی کو وائبریشن کے ذریعے منتقل ہونے والی ٹھوس محرکات میں تبدیل کرتا ہے۔

کلائی کے اردگرد آلہ پہنایا جاتا ہے جو کمپیوٹر سے منسلک ہوتا ہے جس کے ذریعے موسیقی کی وائبریشن متاثرہ شخص کو بھیجی جاتی ہیں۔ جس سے آلہ پہنے شخص کو موسیقی کا احساس ہوتا ہے۔ اس آلہ کو کنسرٹس میں بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ ہم کافی عرصے سے اس پر ریسرچ کر رہے تھے کہ جو نہیں سن سکتے انہیں سننے کے قابل بنایا جا سکتے اور کسی حد تک ہمیں اس میں کامیابی ملی ہے تاہم کوشش ہے کہ موسیقی کے ذریعے کس طرح دماغی امراض اور درد کا علاج کیا جا سکتا ہے اور اس سے کسی کے مزاج اور صلاحیتوں کو متاثر کر سکتے ہیں۔

اس مشین کے ذریعے 50 سے زیادہ افراد پر تجربہ کیا گیا۔ تمام افراد کو کلائیوں پر آلات پہنائے گئے اور اس سے مثبت نتائج سامنے آئے۔

مزید خبریں

Disclaimer: Urduwire.com is only the source of Urdu Meta News (type of Google News) and display news on “as it is” based from leading Urdu news web based sources. If you are a general user or webmaster, and want to know how it works? Read More